PR2019-09-02
0

Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback

Agencja Asap&Asap Communication w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę programu lojalnościowego Payback (Loyalty Partner) w social mediach. Wcześniej zajmowała się tym agencja Digital Kingdom.

Nawiązana między agencją a klientem współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. O wyborze Asap&Asap zdecydowały przemyślana strategia połączona z kreatywnymi konceptami.

W ramach współpracy agencja, poza regularną obsługą Facebooka i Instagrama, zajmuje się też zakupem i optymalizacją mediów w tych kanałach oraz współpracą z influencerami.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/programy-lojalnosciowe-najpopularniejsze-to-moja-biedronka-payback-i-club-vita ##

Rozpoczęcie komunikacji na Instagramie, również z udziałem influencerów, ma na celu przede wszystkim informowanie na bieżąco użytkowników programu o jego benefitach i zachęcenie nowych osób do rejestracji w Payback.

Agencja będzie realizować plan oparty na rozwiązaniach i aktywacjach, które odświeżą wizerunek Payback w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem 10. urodzin programu.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas