Reklama 2022-01-18
0

ASAP&ASAP z budżetem social mediowym Iwostinu

Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na obsługę marki Iwostin (Perrigo Poland) w social mediach.

Agencja ASAP&ASAP przygotowała wielokanałową strategię wsparcia marki Iwostin z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, produkcję materiałów do kampanii produktowych, moderację oraz wsparcie strategiczne, w tym wsparcie ecommerce. Planowane działania obejmować będą m.in. platformy Facebook, Instagram, TikTok czy kampanie display.

Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w styczniu i potrwa co najmniej do końca roku. 

ASAP&ASAP współpracuje z właścicielem Iwostinu - Perrigo od wielu lat, prowadząc projekty digital dla różnych marek z portfolio producenta. Zakupem mediów dla marek należących do Perrigo zajmuje się dom mediowy Mets (GroupM/WPP).

 

Autor: bg

Więcej informacji: Perrigo, Iwostin, ASAP&ASAP

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas