Reklama 2024-02-27
0

ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Betadine VAG

Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG a infekcje intymne, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana  w Polsce przez firmę EGIS Polska. 

Jest to pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w ubiegłym roku przetargu.  

Prowadzona pod hasłem “Betadine VAG. Bądź nie do zatrzymania” kampania prowadzona jest w telewizji i w kanale digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości leku wśród kobiet w każdym wieku, zmagających się z nawracającymi infekcjami intymnymi. Betadine VAG to lek, który od wielu lat dostępny był w Polsce wyłącznie na receptę, a w ubiegłym roku zmienił kategorię dostępności na lek OTC.  

Agencja ASAP&ASAP stworzyła na potrzeby kampanii big ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu telewizyjnego, jego postprodukcją oraz animacjami 3D, zajął się dom produkcyjny Alefajnie (alefajnie.com).  

W kampanii telewizyjnej i digitalowej są wykorzystywane spoty główne 30” i 15” oraz dodatkowe video przeznaczone specjalnie dla kanału digital. Podczas planu filmowego nakręcone zostały spoty telewizyjne i digital oraz przeprowadzona została sesja zdjęciowa z bohaterkami spotu; materiały z niej będą wykorzystywane w kampanii digital oraz działaniach promocyjnych w aptekach. Większość ujęć spotów była kręcona w pionie, nawiązując do materiałów wideo jakie są dzisiaj popularne m.in. na TikToku czy Instagramie.  

ASAP&ASAP przygotowała również stronę internetową oraz zajmuje się działaniami content marketingowymi. 

Za zakup i planowanie kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Media Group, a zakup kampanii digital opracował dom mediowy iProspect (Dentsu). 
 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Betadine VAG, ASAP&ASAP, kampania

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas