Volkswagen Group Polska rozpoczął akcję reklamową marki samochodów Audi, w której połączył aplikację mobilną Shazam i specjalnie przygotowany mural, namalowany przy ulicy Brackiej w Warszawie. Przy realizacji tego projektu MediaCom Warszawa współpracował z agencjami Good Looking Studio (mural) i YOC (przedstawiciel Shazam w Polsce).
Celem kampanii jest wsparcie debiutu najnowszego modelu SUV Audi Q2. Globalna akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem #untaggable. W Polsce kierowana jest do dynamicznych przedsiębiorców, singli, ale także młodych par i małżeństw, mieszkańców średnich i dużych miast. - Zależało nam na dotarciu do grupy docelowej w najbardziej niestandardowy sposób, a jednocześnie zgodny z ideą globalnej kampanii reklamowej. Połączyliśmy komunikację online i offline malując mural w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie i wykorzystując aplikację Shazam - mówi Jakub Przewoźny, specjalista ds. komunikacji Audi.
W ramach akcji po zeskanowaniu muralu aplikacją Shazam użytkownik przenosi się do specjalnego serwisu Audi, gdzie znajdzie m.in. video making of muralu, gif-y, możliwość podglądu wnętrza Audi Q2, zapoznania się z ofertą, itd. Dodatkowo aplikacja Shazam daje jeszcze szersze możliwości połączenia muralu i digitalu. Spoty reklamowe, emitowane w telewizji także są „shazamowalne” i widzowie za ich pośrednictwem mogą przenosić się do tego samego serwisu.
Za pomysł wykorzystania aplikacji i muralu odpowiada MediaCom Beyond Advertising (Karolina Weber) oraz team biznesowy (Iwona Ignatiuk) i investmentowy MediaCom Warszawa w składzie: Sławomir Pawlak i Klaudia Borowiecka.
Akcja reklamowa Audi Q2 zakończy się w pierwszej połowie grudnia br. Przy realizacji tego projektu MediaCom Warszawa współpracował z agencjami Good Looking Studio (mural) i YOC (przedstawiciel Shazam w Polsce).