Prasa2013-02-15
3

„Auto-Moto” lepsze od „TopGear” wśród pism motoryzacyjnych

W listopadzie 2012 roku wśród tygodników motoryzacyjnych pozycję lidera zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pierwsze miejsce awansowało „Auto-Moto”, które wyprzedziło „TopGear”.

W listopadzie 2012 roku liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca rok wcześniej spadła o 7,11 proc. i wyniosła 100 283 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 6,62 proc., a jego średni wynik ustabilizował się na poziomie 78 245 egz.

Wśród miesięczników motoryzacyjnych z drugiego na pierwsze miejsce awansowało „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 3,48 proc. i wyniosła ona 48 577 egz.

Z kolei na drugą lokatę spadł tutaj magazyn „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 23,67 proc. do 40 682 egz.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Auto Motor i Sport” (Motor Presse Polska). Wynik tego miesięcznika zwiększył się bowiem o 7,99 proc. i wyniósł on 31 370 egz.

Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 38,73 proc., zanotował „Świat Motocykli” (Agora). W listopadzie ub.r. tytuł ten sprzedał się w liczbie 17 519 egz.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 27,70 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Auto-Moto”. Z kolei największy spadek zanotował tutaj „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) - wyniósł on 13,29 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas