Reklama2018-10-03
5

Aviva postawiła w centrum Warszawy billboard oczyszczający powietrze

Od początku października trwa kolejna odsłona kampanii ubezpieczyciela Aviva „Wiem, czym oddycham”. Firma postawiła na niestandardową aktywację - billboard pochłaniający smog w Warszawie.

„Wiem, czym oddycham” to projekt o charakterze edukacyjnym. Jego celem jest uświadamianie odbiorców na temat tego, jak przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie. Działania w ramach akcji prowadzone są od listopada ubiegłego roku.

W tym roku Aviva prowadzi drugą edycję programu. W ramach realizowanych działań, firma postawiła w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej The Breath, instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.

Akcja komunikowana będzie kampanią telewizyjną, która ruszy jeszcze w  październiku.

Konkursy i edukacja - druga edycja „Wiem, czym oddycham”

Aviva zaplanowała ponadto kilka aktywności o charakterze edukacyjnym. We współpracy z wydawnictwem edukacyjnym Nowa Era, Aviva przygotowała scenariusze lekcji na temat smogu i propozycje konkursów dla młodzieży i dzieci w wieku szkolnym.

Fundacja Avivy startuje z konkursem skierowanym do lokalnych społeczności. Do wygrania jest 100 zewnętrznych czujników monitorujących jakość powietrza. Urządzenia przesyłają  w czasie rzeczywistym dane dotyczące stężenia zanieczyszczeń, które można śledzić na komputerze lub smartfonie.

Do 27 października można zgłaszać propozycje lokalizacji czujnika. Urządzenia zostaną zamontowane w 100 miejscach, które zdobędą największe poparcie w głosowaniu internetowym od 28 października do 5 grudnia. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia. Dodatkowo, 50 szkół podstawowych z największą liczbą głosów w skali kraju otrzyma wewnętrzne sensory jakości powietrza.

W Krakowie z kolei Aviva organizuje bieg w maskach antysmogowych na dystansie 5 i 10 km, dla tysiąca uczestników. Wydarzenia jest bezpłatne, zapisy trwają na stronie internetowej kampanii.

Ambasadorką biegu została lekkoatletka Joanna Jóźwik. W wydarzeniu wezmą też udział inne znane biegaczki – Sofia Ennaoui oraz Angelika Cichocka.

Do 6 października w 236 placówkach można bezpłatnie zbadać swoje płuca w ramach Dni Spirometrii, których partnerem jest Aviva.

Całość uzupełnią aktywacje z influencerami. Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.
 

Autor:jd

Więcej informacji:Aviva, smog, CSR, billboard

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas