Reklama2013-11-28
1

Bakalland odświeża identyfikację wizualną

Bakalland zmienia stylistykę swoich opakowań, wprowadzając przy tym funkcjonalne rozwiązania. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Czteryczwarte Brand Design.

Nowa koncepcja wizualna zakłada operowanie nasyconymi, mocnymi barwami, kojarzonymi z egzotyką i letnią porą. Na odwrocie opakowań znajdą się przepisy kulinarne. Ponadto z tyłu wprowadzono okienko, pozwalające ocenić ich zawartość, a także w łatwiejszy system otwierania i zamykania.

Zmianom wizualnym towarzyszy wprowadzenie nowego produktu marki - mieszanki studenckiej z migdałami.

Za koncepcję odświeżonej identyfikację wizualnej odpowiada Czteryczwarte Brand Design.

Autor:jj

Więcej informacji:Bakalland

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas