Reklama2020-06-02
1

Bank PKO BP ruszył z przetargiem reklamowym

W czerwcu bank PKO BP rozpoczął przetarg na obsługę reklamową. Obecnie kreacje reklam ATL przygotowuje Agencja Warszawa, reklamy internetowe - agencja Artegence.

Bank PKO BP, który w styczniu rozpoczął przetarg reklamowy, a po kilkunastu tygodniowych procedurach zrezygnował z wyboru agencji, rozpisał nowe postępowanie.

- PKO Bank Polski prowadzi nowe postępowanie przetargowe na wybór agencji reklamowej. O wynikach poinformujemy po zakończeniu postępowania - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Skorupska z biura komunikacji korporacyjnej PKO BP.

Obsługą reklamową PKO BP zajmuje się obecnie Agencja Warszawa z którą umowa wygasa w czerwcu. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Havas Media.

W czasie epidemii koronawirusa bank prowadził akcję wizerunkową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.

W pierwszym kwartale 2020 r. PKO BP osiągnął 503 mln zł zysku netto. W obliczu kryzysu i utrudnień wynikających z pandemii, zarządzający bankiem planują przyspieszyć transformację cyfrową.

 

 

Autor:jd

Więcej informacji:bank PKO BP, przetargi, reklamy, PKO BP

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas