Reklama2018-06-21
0

Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi przetarg na wybór domu mediowego, z którym będzie współpracował przy kampanii zaplanowanej na br.

Wybrana agencja zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji, bo zaplanowana kampania ma obejmować tylko to medium. Akcja ma promować banki spółdzielcze z Grupy BPS. Jak długo potrwa i jaki jest jej budżet, nie ujawniono.

Przetarg trwa do 13 lipca.

Banki spółdzielcze z Grupy BPS były ostatnio promowane jesienią ub.r. W reklamach podkreślano zalety bankowości opartej o spółdzielnie, takie jak tradycja, lokalność i działanie bliżej klientów.

Działania zostały podzielone na dwie odsłony. Pierwszą z nich była wizerunkowa kampania telewizyjna i internetowa „Najbliżej ludzi”, druga - promowała pożyczki „Wygodny kredyt”. Kreację reklam przygotowało wówczas biuro kreatywne Granatowi, a media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas