Reklama2017-01-17
0

Barbara Żbik szefową marketingu PayU

Barbara Żbik objęła stanowisko head of marketing w firmie PayU. Zastąpiła na nim Edytę Ziajowską - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Żbik odpowiada na nim m.in. za rozwój i realizację strategii marketingowej firmy, zarówno w obszarze działań B2B jak i B2C. Do jej obowiązków należy też nadzór nad wszystkimi aktywnościami marketingowymi w internecie oraz zarządzanie działaniami wspierającym sprzedaż.

Barbara Żbik w PayU pracuje od 2014 roku. Ostatnio pełniła funkcję head of consumer marketing, a wcześniej, od września 2014 do lipca 2015 roku jako content marketing manager odpowiadała za działania w regionie CEE. W latach 2012-2013 była rzecznikiem prasowym Grupy Onet.pl.

Autor:bg

Więcej informacji:Barbara Żbik, Edyta Ziajowska, PayU

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas