Reklama2018-10-09
1

BBDO Worldwide wygrywa przetarg na globalną obsługę reklamową Forda

Ford F-150, fot.: FordFord F-150, fot.: Ford

Agencja BBDO Worldwide wygrała trwający blisko pół roku przetarg na globalną obsługę reklamową koncernu motoryzacyjnego Ford.

Pracujący dotychczas dla Forda holding reklamowy WPP będzie dalej pracować dla  producenta aut  w zakresie mediów, produkcji, CRM oraz działań cyfrowych. Uczestnicząca w przetargu agencja Wieden+Kennedy zajmie się z kolei projektami specjalnymi.

BBDO Worldwide będzie odpowiadać za cały biznes kreatywny marki na szczeblu globalnym we wszystkich kanałach komunikacyjnych.

BBDO Worldwide rozpocznie współpracę z Fordem od 1 listopada br. Ford planuje rozpoczęcie nowej kampanii jeszcze w tym miesiącu.

Ford rozpoczął przetarg na globalną obsługę reklamową w kwietniu br.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas