Beata Nanasik objęła nowe stanowisko head of marketing and customer sales w blinkee.city, polskim start-upie świadczącym usługę wynajmu elektrycznych hulajnóg, skuterów i rowerów.
Nanasik będzie odpowiadać za rozwój marki blinkee.city oraz strategie ekspansji rynkowej w Polsce i w Europie oraz rozwój oferty produktowej.
- Od początku kariery zawodowej szczególną moją uwagę przyciągały nowe technologie. Cieszę się, że dziś mogę realizować wizję rozwoju marki, która technologię ma wpisaną w swoje DNA. Wyzwanie jakie stoi przed nami to zmiana sposobu myślenia o transporcie i przemieszczaniu się. Elektromobilność, sharing-economy, system transportu intermodalnego to dziś coś więcej niż moda, to zmiana stylu życia i trend, który staje się codziennością - mówi Beata Nanasik.
Ostatnio w Idea Bank
Beata Nanasik ostatnio przez ponad dwa lata pełniła funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku. Wcześniej była dyrektorem zarządzającym Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA. W latach 2015-2017 była związana z Grupą Wirtualna Polska jako dyrektor odpowiedzialny za strategie kluczowych klientów branży finansowej.
Doświadczenie gromadziła też na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem w BNP Paribas Bank Polska (2009-2015), Dominet Banku (2007-2009) i Funduszu Mikro.
Beata Nanasik ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem.