Reklama2020-02-19
0

Streetcom z nowym klientem z branży elektromobilności

Agencja Streetcom w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z blinkee.city, operatorem elektrycznych hulajnóg i skuterów.

Streetcom zajmie się obsługą marki blinkee.city w zakresie social mediów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter oraz kanał na Youtube. Do zadań agencji będzie należało moderowanie kanałów social mediowych, przygotowywanie contentu, organizacja konkursów oraz wsparcie mediowe w ramach FB i Instagram.

Ze strony blinkee.city za projekt odpowiada Patrycja Drobot, head of marketing and communications, po stronie Streetcom zespół koordynuje Ewa Przytulska¬, global account director.

blinkee.city to polska marka, do której należy europejska sieć skuterów i hulajnóg elektrycznych na minuty. Firma jest obecna w 30 miastach w Polsce oraz w metropoliach zagranicznych: Budapeszcie i Peczu (Węgry), Splitcie (Chorwacja), Walencji (Hiszpania), Sztokholmie (Szwecja), Bukareszcie (Rumunia) i na Malcie.

Autor:jd

Więcej informacji:Streetcom, blinkee.city

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas