Reklama2022-06-29
0

BeDigital wprowadza markę Ed Red na TikToka

Ed Red, producent puszek z jedzeniem o jakości restauracyjnej, powierzył prowadzenie swoich social mediów wraz z pierwszym wejściem na TikToka agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.

Ed Red do niedawna był znaną siecią restauracji z jedzeniem premium, jego główną specjalnością były steki. W okresie pandemii COVID-19, gdy restauracje nie mogły być otwarte firma wprowadziła nową formułę prowadzenia działalności. Wpadła na pomysł, że przygotowywane w restauracji jedzenie mogą zamykać w puszkach i swobodnie wysyłać swoim klientom, nawet w szczytowych fazach pandemii.

Mimo ponownego otwarcia restauracji, firma zdecydowała, że aktualnie zostaje przy puszkach premium. Ed Red postanowiła rozwijać biznes w sieci i do współpracy zaprosiła agencję BeDigital.

BeDigital będzie również odpowiadała za strategię mediową i prowadzenie wszystkich kampanii oraz rozwój sklepu internetowego.

Agencja realizuje też koncept na wprowadzenie marki do TikToka, wraz z produkcją postów i pełnym prowadzeniem profilu. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas