Telewizja2018-07-11
8

„Big Music Quiz 2” w jesiennej ramówce TVP1

fot. Endemol Shine Polskafot. Endemol Shine Polska

W jesiennej ramówce 2018 roku TVP1 pokaże drugi sezon prowadzonego przez Sławomira Zapałę programu „Big Music Quiz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały nagrania nowych odcinków.

Program „Sławomir Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programu. Drugi sezon pokazywany będzie w TVP1 w jesiennej ramówce 2018 roku. Produkcja najprawdopodobniej będzie emitowane w piątki o godz. 21.30, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” zadebiutowało na antenie TVP2 w niedzielę, 11 marca br. o godz. 20.05. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków formatu (pokazanych do 25 marca br.) wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,34 proc. udziału w grupie 4+, 9,23 proc. w 16-49 oraz 8,94 proc. w 16-59.

Pod koniec marca br. Telewizja Polska zdecydowała się na przeniesienie muzycznego formatu do TVP1. Pierwszy odcinek w Jedynce pokazano w niedzielę wielkanocną. Była to specjalna emisja, którą śledziło 1,82 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,16 proc., 10,16 proc. i 12,10 proc. udziału.

Od 6 kwietnia TVP1 rozpoczęła już regularne nadawanie „Big Music Quiz” w piątki o godz. 21.35. Średnia widownia pozostałych ośmiu odcinków pokazanych w tym paśmie (do 25 maja) wyniosła 1,09 mln oglądających, co dało stacji 8,60 proc., 8,58 proc. i 8,44 proc. udziału.

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas