Reklama2018-08-16
3

Carlsberg wprowadza izotoniczne piwo bezalkoholowe Birell

Carlsberg Polska poszerzył swoją ofertę o nowe bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Nowość dostępna jest w wybranych sklepach, a jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa. Przygotowały ją firmy Noble Graphics i Initiative.

Birell to propozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, uprawiających sport i szukających orzeźwienia w trakcie i po wysiłku fizycznym. Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczne.

- Ponad 60 proc. Polaków deklaruje też prowadzenie aktywnego trybu życia . Dajemy im możliwość delektowania się smakiem piwa bezalkoholowego o właściwościach izotonicznych. Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni m.in. poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych i sportowych w Polsce - mówi Dariusz Chalecki, marketing manager piw bezalkoholowych & super premium w Carlsberg Polska.

Launch produktu wspiera kampania reklamowa. Spot telewizyjny pokazuje, jak spędzać czas aktywnie, wśród znajomych i przyjaciół.

 

Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD.

Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, zaś planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.

W portfolio Carlsberg Polska znajdują się brandy Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast.

Autor:jd

Więcej informacji:Birell, Carlsberg Polska, Carlsberg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas