Reklama 2019-06-04
0

BITEME!concept wygrał przetarg Winiary

Na początku czerwca ruszyła kampania digitalowa nowej limitowanej linii galaretek Winiary. Kreację i produkcję przygotowała grupa BITEME!concept, która pozyskała klienta w przetargu.

Winiary wprowadza tego lata nowe sezonowe galaretki w trzech wariantach, które nawiązują do napojów orzeźwiających: coli, arbuzady i lemoniady.

Idea kreatywna akcji opiera się na  odwołaniach do letnich przygód i odkryć, a także radosnych, beztroskich chwil z bliskimi: „Wspólny czas umilają nam letnie smakołyki. Wyjątkowe smaki i kolory nowych galaretek Winiary dają mnóstwo zabawy i pysznych doznań.”

BITEME!concept odpowiada za całość realizacji projektu digital (social mediai rich media) - od koncepcji kreatywnej, przez pomysły na przepisy i copywriting aż po kompleksową produkcję sesji zdjęciowej, animacji i materiałów wideo, którą zajął się dom produkcyjny Food&Pro, należący do grupy BITEME!concept.

Autor: jd

Więcej informacji: Winiary, BITEME!concept

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas