Firma farmaceutyczna USP Zdrowie wybrała nową agencję do współpracy przy marce Stoperan. Wdrożeniem nowej strategii dla brandu zajmie się Biuro Podróży Reklamy.
W trakcie przetargu (jego szczegółów firmy nie podają) Biuro Podróży Reklamy opracowało zwycięską strategię i przystępuje do jej wdrożenia. Działania marki skoncentrują się wokół strony rankingplaz.pl. Jej użytkownicy będą mogli oceniać plaże i pozyskiwać przydatne informacje na ich temat.
Zakres pracy agencji przy marce Stoperan obejmuje modernizację portalu Rankingplaz.pl, tworzenie materiałów kreatywnych do działań mediowych online i offline, tworzenie materiałów contentowych do social media, działania e-PR, nowatorskie działania direct marketingowe
Ranking Plaż pozwala znaleźć dla siebie dogodne miejsce nad polskim morzem i ocenę wybranej plaży. W tym roku zyska nowy wygląd i nowe funkcje.
USP Zdrowie z agencją Biuro Podróży Reklamy podpisało umowę na okres roku.
Wcześniej obsługą reklamową marki Stoperan zajmowała się m.in. agencja Unlimited.