Reklama2019-04-16
0

Black Red White „robi dom” (wideo)

Pod hasłem „Robimy dom. Cały dom!” rozpoczęła się zaplanowana na dwa miesiące nowa kampania wizerunkowa firmy meblarskiej Black Red White. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Heart&Brain, Havas Media i OTO Film.

W swojej nowej kampanii BRW pokazuje różnorodność asortymentu, przekonując, że salony marki to idealne miejsce kompleksowych zakupów wnętrzarskich.

W nowej kampanii marka zwraca uwagę na potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują rozwiązań kompleksowych, a podczas urządzania domu nie mają czasu na odwiedzanie kilkunastu sklepów.

Firma chce ich zachęcić pokazując, że salony meblowe BRW to miejsca, w których każdy znajdzie to, czego aktualnie szuka.

Rozpoczęte działania to kontynuacja platformy „Trzech mistrzów”. Spot rozpoczyna się i kończy wizytą w stolarni bohaterów: Blacka, Reda i White’a. Akcja toczy się w mieszkaniu czteroosobowej rodziny, która właśnie się urządza.

W ramach kampanii emitowane będą dwa spoty tv (45” i 30”). Wspierają ją działania digital. Kampania potrwa do 19 czerwca.

Za kreację kampanii oraz platformy Trzech Mistrzów odpowiada agencja Heart&Brain. Zakup mediów do kampanii koordynuje dom mediowy Havas Media, a działania produkcyjne OTO Film.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas