Reklama2023-04-04
3

Tomasz Kot w reklamie loterii Blikomania. Do wygrania sztabki złota

Rozpoczęła się kolejna edycja Blikomanii - loterii Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika. W akcji do wygrania są m.in. sztabki złota. W kampanii promocyjnej zobaczymy aktora Tomasza Kota.

Zasady loterii są proste - każdy, kto płaci Blikiem i uzupełni formularz rejestracyjny na stronie blikomania.pl, może grać o jedną z 63 sztabek złota o wadze jednej uncji każda. Dla uczestników przewidziane są także wygrane w postaci czeków o wartości 100 i 200 zł. W tegorocznej edycji, wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymują dodatkowo nagrodę gwarantowaną - kod na stronę Legimi na jeden z darmowych ebooków lub synchrobooków. Loterię wspiera 18 banków, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych.

Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 1,8 mln zł. Blikomania 2023 potrwa do 4 czerwca 2023 roku.

Tomasz Kot w reklamie Blika

- Mam nadzieję, że tegoroczna edycja również przyczyni się do wzrostu popularności wszystkich usług Blika, w tym także płatności zbliżeniowych, które z kwartału na kwartał cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników aplikacji bankowych. W samym 2022 roku zrealizowano w ten sposób prawie 70 mln transakcji w aż 117 krajach. Zbliżeniowo możemy płacić wszędzie, również za granicą. W Blikomanii za realizację płatności zbliżeniowych można wygrać podwójnie, czyli czek Blik o wartości 200 zł – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Loterię będzie wspierała kampania reklamowa w zasięgowych mediach – telewizja, radio, kino, OOH w POS, kanałach digitalowych, mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami i podcasterami. W spotach zobaczymy Tomasza Kota.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas