Reklama2023-01-27
0

Blue Media klientem 2012 Agency

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Aagencja 2012 została wybrana w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną operatora płatności Blue Media.

W ramach współpracy Agencja 2012 będzie odpowiadać za stworzenie strategii komunikacji marki oraz współdziałać w budowie nowej tożsamości Blue Media. Powierzony agencji budżet obejmie prace nad komunikacją do pracowników, partnerów biznesowych, jak również szeroką komunikację z klientem ostatecznym.

Współpraca ma charakter ramowy i bezterminowy.

Powierzone multiagencyjnemu zespołowi zadanie wynika wprost z nowego podejścia Blue Media, któremu przyświeca cel zbudowania marki-lidera rynku płatności i usług finansowych w Polsce oraz w regionie -podano w komunikacie.

Aktualnie Blue Media kończy analogiczny przetarg na wybór domu mediowego, który wspólnie z 2012 będzie realizował działania marketingowe, a w 2021 roku zakończony został proces wyboru agencji doradztwa strategicznego, w którym zwyciężyła oferta CPC Brand Consultants.

Autor:jd

Więcej informacji:agencja 2012, przetarg, Blue Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas