Reklama2020-02-18
1

BNP Paribas kampanią „Doceniaj, nie oceniaj” promuje kredyt gotówkowy (wideo)

Bank BNP Paribas ruszył z druga edycją kampanii pod hasłem „Doceniaj, nie oceniaj”. Podkreśla w niej rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować bliskich do działania. Promuje przy tym kredyt gotówkowy. Działania reklamowe przygotowały Publicis Lion, Papaya Films, Havas Media, Sales and More i Point of View.

Podobnie, jak w pierwszej edycji #Doceniajnieoceniaj, BNP Paribas chce zwrócić uwagę na to, jaką moc mają pozytywne słowa i gesty bliskich. Pokazuje, że krytyka i wygłaszanie negatywnych opinii podcina skrzydła i zniechęca do podejmowania wyzwań. Dlatego bank zachęca do zupełnie innej postawy - doceniania.

- Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Dlatego też, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj, by po raz kolejny podkreślić, jak ważną rolę w codziennej komunikacji odgrywają pozytywne słowa. Jako bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać - tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas.

Kampania promuje kredyt gotówkowy w wysokości od 1000 do 200 000 złotych, bez prowizji. Czas na spłatę zobowiązania to minimum 6 miesięcy i nie więcej niż 10 lat, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 10,37 proc. Bank oferuje również możliwość ubezpieczenia kredytu.

Działania promocyjne obejmą telewizję, internet, media społecznościowe i kina. Ich głównym elementem jest spot, w którym pokazano jak duży wpływ na nasze decyzje mają opinie bliskich. Widzimy w nim matkę, która opowiada o tym, jak na własnym przykładzie przekonała się o mocy wypowiadanych słów. Wiara w plany córki, choć te są sprzeczne z zapatrywaniami rodziców, okazuje się słuszna. W ostatniej scenie rodzina wspólnie cieszy się wyremontowanym poddaszem.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films.  Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Point of View.

Pierwsza edycja kampanii „Doceniaj, nie oceniaj” była realizowana w lutym ub.r.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas