Reklama2009-04-21
0

Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży niepasteryzowany wariantpiwa Bosman. Marka jest reklamowana na outdoorze i w punktachsprzedaży pod hasłem "Świeże, prosto z browaru".

Carlsberg Polska uzasadnia wprowadzenie na rynekniepasteryzowanego wariantu Bosmana zapotrzebowaniem wśródkonsumentów ceniących piwo warzone przy zastosowaniu tradycyjnychmetod. Nowa marka jest dostępna w półlitrowej butelce zezłoto-brązową etykietą podkreślającą świeżość, naturalność i wysokąjakość tego piwa. - Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowybrand, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałychwariantów naszej marki - uzasadnia Łukasz Kwiatkowski, brandmanager Bosmana.

bosman

Launchowi Bosmana Niepasteryzowanego towarzyszy kampaniareklamowa, która pod hasłem "Świeże, prosto z browaru" jestprowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży największych miastwojewództwa zachodniopomorskiego. Kreację kampanii i etykiet nowejmarki przygotowała agencja Red8 Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Bosman

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas