Telewizja2021-06-01
5

820 tys. widzów „Boso przez świat” Cejrowskiego w TVP2

Wojciech CejrowskiWojciech Cejrowski

Reaktywowany program Wojciecha Cejrowskiego „Boso przez świat” oglądało średnio 820 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków reaktywowanej po 10 latach przerwy audycji „Wojciech Cejrowski - boso przez świat”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 30 maja 2021 roku wyniosła 820 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 6,48 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w niedziele o godz. 18.30.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 28 lutego. Śledziło go średnio 1,01 mln osób.

TVP2 w czasie emisji „Boso przez świat” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 (11,34 proc.), drugi - Polsat (7,32 proc.), a czwarty - TVN (4,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reaktywowanego programu Wojciecha Cejrowskiego wyniosły 2,41 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Boso przez świat” to podróżniczy cykl, w którym Wojciech Cejrowski odwiedza różne kraje świata. W nowych odcinkach reaktywowanego cyklu przedstawia widzom Peru.

Wojciech Cejrowski od wielu lat przygotowuje programy dla różnych nadawców. Jego cykl „Boso przez świat” (potem funkcjonujący pod nazwami „Wojciech Cejrowski. Boso” i „Boso”) do 2011 był nadawany w TVP2. Potem Cejrowski przeniósł program do TVN Style, a w 2013 roku - do TV Puls. W TVN Style prowadził też swój program lifestylowy „Po mojemu”.

Od połowy 2017 roku Cejrowski prowadzi „Audycję Podzwrotnikową” w radiowej Trójce.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas