Prasa2013-04-19
1

„Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych

W styczniu 2013 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 129 332 egz. W porównaniu do stycznia 2012 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 23,46 proc.

Drugie miejsce należało do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 76 047 egz., notując spadek o 21,87 proc.

Z kolei na ostatnie miejsce podium z pozycji czwartej awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wzrosła o 6,03 proc. do poziomu 66 937 egz. Był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 29,05 proc.) pochwalić się mogło „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek zanotował dwutygodnik „Bravo” - wyniósł on 20,33 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

Więcej informacji:Bravo, magazyn młodzieżowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas