Internet2022-08-19
0

Bricomarché rozwinie e-commerce z AF.agency

Sieć supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché (Grupa Muszkieterów) rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. W jego wyniku sklep internetowy marki rozwijać będzie agencja AF.agency.

AF.agency z Poznania wygrała przetarg ogłoszony przez sieć marketów Bricomarché na działania e-commerce dla marki. Agencja specjalizująca się w dostarczaniu cyfrowych produktów i usług dla nowoczesnych marek zajmie się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań dla ogólnopolskiej sieci supermarketów typu „dom i ogród”, aby zwiększyć sprzedaż w kanale on-line.

Jeszcze w tym roku agencja przejmie całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.

- Długo szukaliśmy wyspecjalizowanego partnera w zakresie zarządzania contentem naszego sklepu internetowego, dlatego cieszymy się, że w przetargu udało się wyłonić agencję z dużym doświadczeniem w tym obszarze. AF.agency daje nam gwarancję nieszablonowego podejścia do tematu, wiedzę oraz unikalne technologie,  dzięki czemu będziemy mogli zwiększać przewagę konkurencyjną – komentuje Magdalena Wiśniewska, dyrektor pionu wdrażania innowacji w Bricomarché.

Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bartel, client service director.

Bricomarché to marka obecna w Polsce od 2000 roku, według danych GfK w ubiegłym roku zajmowała blisko 11 proc. krajowego rynku.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas