Reklama2020-03-27
0

Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem

Producent piwa Budweiser przeznaczy 5 milionów dolarów swojego budżetu na wsparcie walki z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Anheuser-Busch przekierowała te środki z budżetu na sport i rozrywkę.

Międzynarodowy koncern browarniczy Anheuser-Busch, do którego należy Budweiser, aktywnie włączył się w walkę z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Browar będzie produkować w swoich zakładach środki do higieny rąk, a swoją sieć logistyczną wykorzysta do ich dystrybucji.

Budweiser wspiera walkę z koronawirusem

Ponadto 5 milionów dolarów z budżetu na sponsoring sportowy trafi do organizacji non-profit, które pomagają w walce z koronawirusem. Właściciel Budweisera będzie wspierał Amerykański Czerwony Krzyż, który na nieużywanych obecnie stadionach sportowych prowadzi akcje krwiodawstwa.  

- Covid-19 zmienił sposób naszego życia, ale nie zmienił priorytetów firmy Anheuser-Busch i naszych zobowiązań jako pracodawcy, partnera biznesowego i obywateli - powiedział cytowany w komunikacie Michel Doukeris, dyrektor generalny Anheuser-Busch USA.

Anheuser-Busch przygotował także specjalny spot, w którym dziękuje wszytskim Amerykanom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.

Autor:jd

Więcej informacji:Covid-19, AB InBev, Budweiser, koronawirus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas