Reklama 2020-09-22
0

Burda Media Polska zajmie się promocją Turystycznych Mistrzostw Blogerów

Burda Media Polska wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej i zajmie się akcją promocyjną III Turystycznych Mistrzostw Blogerów.

Burda Media Polska była jedyną firmą, która złożyła ofertę w przetargu POT na przygotowanie i realizację akcji promocyjnej "III Turystyczne Mistrzostwa Blogerów". Złożyła ofertę z ceną 395,3 tys. zł.

Akcja "Turystyczne Mistrzostwa Blogerów" promuje polskie regiony i turystykę krajową przy wykorzystaniu działalności blogerskiej z elementami promocji w mediach społecznościowych i grywalizacji.

Podstawowym elementem akcji jest zaangażowanie popularnych influencerów podróżniczych, lifestylowych, kulinarnych oraz pozostałych blogerów do rywalizacji w zakresie stworzenia materiałów promujących polskie regiony pod kątem turystycznym. Partnerami projektu są regionalne organizacje turystyczne. W turnieju bierze udział 16 influencerów i regionów – każdy autor reprezentuje inne województwo.

Burda Media Polska odpowiada za opracowanie i zaplanowanie akcji (przygotowanie strategii komunikacji, harmonogramu działań, regulaminu akcji, casting blogerów, posiedzenie kapituły – wybór najlepszej 16-tki influencerów, podpisanie umów z blogerami), koordynuje nawiązanie współpracy roboczej pomiędzy influencerami,  a przedstawicielami Regionalnych Organizacji Turystycznych (ROT). Zajmie się też realizacją akcji (na każdym etapie, działania PR mające nagłośnić  i przedstawić ideę akcji oraz przedstawić poszczególne jej etapy, podgrzewanie rywalizacji, wypłata honorariów, nagród pieniężnych oraz uiszczenie podatku od nich).

Burda Media Polska będzie pracować dla POT do grudnia br.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas