Reklama 2017-08-29
1

Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji

Ruszyła kampania marki Canon, promująca fotografie drukowane. Pod hasłem #dotknijemocji markę promuje blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz - My Pink Plum. Za realizację akcji odpowiadają agencje Dfusion Communication i FFW Communication.

Kampania #dotknijemocji ma na celu pokazanie wartości emocjonalnej fotografii drukowanych. Aktywności w ramach akcji potrwają do końca roku. Kampania ma zainspirować młodszych użytkowników, by wykorzystywali nowe technologie do podtrzymywania tradycji i wzmacniania więzi z bliskimi.

Kampania skupia się na działaniach w digitalu oraz public relations. Jednym z elementów kampanii jest współpraca z influencerami. Markę promuje m.in. blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz, prowadząca bloga My Pink Plum.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są dwie agencje współpracujące z Canon Polska – Dfusion Communication i FFW Communication,

Autor: jd

Więcej informacji: Canon, Dotknij Emocji, My Pink Plum

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas