Reklama2019-01-03
1

Carat Polska wygrał przetarg na obsługę Trefla w Polsce i na Węgrzech

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska) współpracuje z firmą Trefl, producentem gier planszowych w Polsce oraz na Węgrzech.

W ramach umowy dom mediowy Carat zajmuje się przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Trefl SA.

Współpraca obejmuje rynek polski oraz węgierski. Polski oddział Carat koordynował kampanię digitalową na Węgrzech, zaś węgierski oddział Carat zajął się planowaniem i zakupem mediów do aktywności reklamowych w telewizji. Dodatkowo, polski oddział agencji prowadzi dla firmy Trefl SA warsztaty mediowe. Współpraca została nawiązana dzięki wygranemu przetargowi. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

- O wyborze partnera zadecydowało profesjonalne przygotowanie do przetargu i doświadczenie w pracy z podmiotami z branży dziecięcej i zabawkowej  - powiedział Roman Szczepan Kniter, prezes Trefl SA

Działania o największej intensywności zaplanowano i zrealizowano w okresie przedświątecznym. Na rynku polskim dom mediowy zrealizował szereg kampanii TV i digital dla takich gier, jak 5 sekund, Ego, Mistakos czy dla produktów marki VTech.

Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy obsługiwał dotychczas producenta gier. W poprzednich latach firma współpracowała m.in. z agencją Komunikacja Plus.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas