Reklama2019-03-20
1

Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Producent środków higienicznych Carex organizuje konkurs, który promuje wprowadzenie na rynek mydła w płynie Unicorn Magic. Zadaniem uczestników jest wymyślenie imienia dla jednorożca z opakowania nowego produktu.

Zabawa trwa do 30 kwietnia. Na uczestników loterii czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród, m.in. 3 nagrody główne - bony o wartości 4000zł do biura podróży ITAKA oraz codziennie nagrody pieniężne i zestawy produktów Carex.

Konkurs wspiera kampania digtalowa, która potrwa do zakończenia loterii. Do działań zaangażowano influencerów (SuperStyler, Bakusiowo, Aleksandra Radomska z bloga „Mam Wątpliwości”).

Akcji towarzyszyć będzie kampania na Instagramie, Facebooku, w Google AdWords oraz działania PR. Dodatkowo na okres loterii jednorożec Carex przejmie profile społecznościowe marki, a wszystkie aktywacje będą wsparte budżetem mediowym.

Loteria będzie komunikowana także w punktach sprzedaży (materiały on-pack i POS).

Za ideę kreatywną aktywacji, KV akcji i przygotowanie kreacji, strategię komunikacji w social media, web development, zakup mediów online, współpracę z influencerami oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się stałą obsługą marki Carex w zakresie PR i digital.

Opracowanie koncepcji promocji konsumenckiej poświęconej nowemu wariantowi mydła Unicorn Magic jest dodatkowym działaniem, które marketer powierzył partnerowi w ramach przeprowadzonego konkursu ofert. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska jest agencja i360.

Autor:jd

Więcej informacji:Carex, loteria, Unicorn Magic

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas