Reklama2019-09-17
0

Carex z loterią, do wygrania bony na łazienkę

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Carex (Grupa PZ Cussons) wystartowała z loterią konsumencką „Nowa łazienka w zasięgu ręki”. Akcja potrwa do 31 października.

Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić dowolne mydło Carex, zachować paragon i zarejestrować go na stronie Nawyciagnieciereki.pl.

Nagrodą główną w loterii są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości aż 10 tys. zł każdy. Każdego dnia uczestnicy mogą na stronie loterii zagrać w stworzoną specjalnie dla akcji grę memo i powalczyć o nagrody dodatkowe -  bony zakupowe do Home&You o wartości 50 zł.

Losowanie nagród odbędzie się w dniach 03.10.2019 r. , 17.10.2019 r. oraz 05.11.2019 r. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.

Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebooku oraz w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana  poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.

Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska jest agencja i360.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas