Agencja Change Serviceplan (należąca do Group One) wygrała przetarg na stworzenie kompleksowej, kreatywnej kampanii dla marki serków Almette (Grupa Hochland). Współpraca ma charakter projektowy.
- Powierzyliśmy budżet na przygotowanie kampanii naszej flagowej marki Almette agnecji Change Serviceplan, ponieważ przedstawiony pomysł kreatywny ujął nas ciekawą koncepcją i jednocześnie wpisał się w nasze oczekiwania odnośnie tego jak dzisiejsza, nowoczesna komunikacja powinna być prowadzona. Równie istotna była dla nas szybkość i efektywność działania zespołu Change Serviceplan - uzasadnia Rafał Masiak, dyrektor marketingu Hochland Polska.
Producent nie ujawnia liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że w konkursie brała też udział agencja GPD, która była autorem jednej z ostatnich kampanii Almette promującej loterię „Wygraj dom z natury”.
Hochland nie podaje też, kiedy ruszą działania przygotowane przez Change Serviceplan.