Reklama2023-09-05
3

Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z

Uczelnie WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe wystartowały z pierwszą po rebrandingu oficjalną kampanią reklamową, która skierowana jest do Generacji Z. Za kreację oraz za nadzór nad produkcją spotu odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.  

Wraz z rozpoczynającym się okresem studiów grupa niepublicznych uczelni w Polsce WSB Merito rozpoczęła komunikację oferty studiów. 

W spotach przedstawiono głos Pokolenia Z, które kwestionuje narzucone przez Generację X schematy myślenia o przyszłości. Każdy młody człowiek, stojący przed wyborem swojej życiowej drogi słyszy, że “trzeba się na coś zdecydować”, że “trzeba wybrać jedną, albo drugą drogę”, albo że “nie można mieć wszystkiego”.  

W kampanii pokazano, że uczelnie WSB Merito wsłuchując się w głos Pokolenia Z, umożliwiają studentom łączenie nauki z pracą oraz czasem wolnym, bez konieczności dokonania wyboru między nimi.

Wiodącym elementem trwającej obecnie kampanii są spoty wideo emitowane na platformie YouTube i w social mediach. Działania prowadzone są także w radiu. 

Produkcją spotu wideo zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas