Reklama 2021-04-13
8

Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler

Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu Warki Radler (Grupa Żywiec), tym razem o smaku kiwi z pigwą i ananasa z cytrusami. W reklamie kolejny raz występuje artysta Maciej Maleńczuk. Za działania odpowiadają Lvov, Twin, Starcom i Hope.

Występy w chórze wojskowym, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni - brzmi jak największy koszmar Macieja Maleńczuka. Okazuje się jednak, że to tylko zły sen artysty zamknięty w kreacji reklamowej Warki Kiwi z Pigwą.

Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych od 12 kwietnia. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.

- Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka - mówi Klaudyna Konarzewska, brand manager Warki Radler. - To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych - dodaje Konarzewska.

Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki. W sumie produkt dostępny jest aż w sześciu smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą oraz Ananas z Cytrusami.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Maciej Maleńczuk od kilku lat występuje w reklamach Warki Radler. Reklamował Warkę Radler Truskawka z Rabarbarem, Cytryna i Warka Radler Zero, wspólnie z Rafałem Maserakiem i Margaret.

Autor: jd

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas