Reklama 2021-01-26
6

Joanna Hutnik i Piotr Gajek kierują agencją City Phonic

Piotr Gajek i Joanna Hutnik, którzy do sierpnia 2020 roku zarządzali firmą reklamy zewnętrznej Synergic kierują specjalizującą się w reklamie outdoorowej agencji City Phonic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

City Phonic specjalizuje się w reklamie zewnętrznej 3.0 oferując innowacyjne technologicznie i odważne koncepcyjnie rozwiązania.

Piotr Gajek pełni tam funkcję CEO, a Joanna Hutnik - wice CEO.

Oboje do sierpnia 2020 roku byli związani z firmą Synergic. Gajek był tam przez ponad 6 lat CEO, a Hutnik - wiceprezeską. Wcześniej przez kilka lat pracowali w CAM Media.

Joanna Hutnik pod koniec listopada ub.r. złożyła wniosek o ogłoszenie postępowania upadłościowego. Na początku grudnia rozpoczęło się wobec Synergic postępowanie restrukturyzacyjne.

Na początku października Nextbike Polska, operator systemów rowerów miejskich przekazał Synergicowi oświadczenie, że nie zamierza kontynuować współpracy w przyszłym roku. Nie uzasadnił tej decyzji. W czerwcu Nextbike zaczął przyspieszone postępowanie układowe, w sierpniu do jego zarządu dołączyli Tomasz Wojtkiewicz (jako prezes) i Konrad Kowalczuk.
 

Stanowisko client account directora w City Phonic objęła z początkiem stycznia br. Weronika Wagner, która przez wiele lat pracowała jako event&incentive director w Synergic.

Autor: bg

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas