Internet2020-07-24
12

Cityboard Media obsługuje w Polsce reklamy na TikToku

Agencja Cityboard Media została oficjalnym partnerem reklamowym chińskiej aplikacji TikTok w Polsce.

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników.

- Naszym klientom obecnie oferujemy kompleksową obsługę działań marketingowych na TikToku, od  kampanii stricte mediowych, przygotowywaniu strategii działań, tworzeniu konceptów kreatywnych, aktywizacji, aż po działania z tiktokerami - mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Klienci oprócz działań reklamowych na platformie TikTok, będą miali możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na innych platformach takich jak BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello, które należą do ByteDanc, czyli właściciela platformy TikTok.

Właściciel TikToka, chińska firma ByteDance, w 2019 r. zanotowała znaczący wzrost przychodów do kwoty 17 mld dol. W ciągu 12 miesięcy spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 3 mld dol., a wszystkie platformy prowadzone przez ByteDance miały ponad 1,5 mld użytkowników miesięcznie.

Według danych Gemius/PBI, w maju przeglądarkowa wersja TikToka w Polsce odnotowała 1,45 mln użytkowników i 14,06 mln odsłon.

Autor:jd

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas