Reklama2018-04-13
2

Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje

Wystartowała kampania promocyjna Coca-Coli, sponsora Mistrzostw Świata 2018 w piłce nożnej. W ramach akcji "Gotowi na emocje" na kibiców czekają bilety na mecze reprezentacji Polski, piłki i napoje. Loterię oraz towarzyszące jej działania reklamowe prowadzą McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry Zero, Fanta, Sprite oraz Powerade. Po zakupie opakowania promocyjnego należy zarejestrować się na stronie Woah oraz wpisać kod spod nakrętki, zawleczki lub etykiety. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Ten otrzymuje następnie wybór: gra o jeden ze 100 biletów na mecze Polaków lub - za odpowiednią ilość uzbieranych punktów - odbiór nagrody gwarantowanej. Wśród nich znalazły się biało-czerwone piłki Coca-Cola (łącznie 100 tys.) oraz puszki Coca-Cola Zero Cukru. Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio.

Loteria trwa do końca czerwca (lub do wyczerpania zapasów). Wspierana będzie kampanią w telewizji, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Coca-Cola jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA od 1978.

Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów.

Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas