PR2021-04-13
0

Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową

Koncern Coca-Cola połączył swoje oddziały w Europie Zachodniej i Europie Środkowo-Wschodniej tworząc nową jednostkę biznesową. To część strategicznego planu transformacji firmy, mającego na celu przyspieszenie wzrostu po pandemii.

Nowym oddziałem w Europie kieruje Nikos Koumettis. Obejmuje on ponad 40 krajów, od Wielkiej Brytanii po Rosję. Barbara Körner będzie dyrektorem zarządzającym Coca-Cola Niemcy. Bjorn Jensen nadal będzie dyrektorem zarządzającym na trzy kraje: Niemcy, Danię i Finlandię, a dodatkowo obejmie również stanowisko dyrektora ds. zaangażowania branżowego i regionalnego w Coca-Cola Europe.

Michael Willeke, dotychczasowy dyrektor marketingu Coca-Coli w Niemczech, Danii i Finlandii, został dyrektorem ds. zintegrowanego marketingu na Europę. Podlega Walterowi Susini, starszemu wiceprezesowi ds. marketingu na Europę.

Patrick Kammerer, były dyrektor ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju (PACS) na region Europy Środkowo-Wschodniej, jest obecnie dyrektorem ds. komunikacji strategicznej w Coca-Cola Europe. Podlega Melinie Androutsopoulou, wiceprezesowi PACS, Coca-Cola Europe.

Grit Schulze, który ostatnio pełnił funkcję szefa korporacyjnej komunikacji cyfrowej w Niemczech, objął stanowisko dyrektora Centralnego Centrum Operacyjnego Strefy PACS na siedem rynków i będzie podlegał Melinie Androutsopoulou.

Sarah von Reitzenstein, wcześniej szefowa brand PR w Niemczech, teraz odpowiada za digital i komunikację marki w Europie jako brand PR i digital director, podlegając Patrickowi Kammererowi.

Przypomnijmy, że niedawno dyrektorką Coca-Coli na Polskę i kraje bałtyckie została Natalia Stroe.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas