Reklama2019-06-05
1

Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu

Nowa akcja billboardowa Coca-Coli „Open, taste, recycle with us” dosłownie pokazuje, jak segregować odpady.

Na specjalnych plakatach Coca-Coli umieszczonych w przestrzeni miejskiej widać dłoń, która skierowana jest na stojące obok pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. W ten sposób marka zachęca do segregacji śmieci i wzmacnia proekologiczne postawy klientów.

Akcje przygotowała agencja Publicis Italy.

Coca-Cola ekologicznie

Kilka tygodni temu Coca-Cola wystartowała w Polsce z globalną kampanią „#NeverSettle” - #WciążZmieniamy. W ramach tej akcji ufunduje w Warszawie dziesięć automatów do recyklingu opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.

Koncern pod koniec kwietnia wystartował z inną ekologiczną kampanią - "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych.

Coca-Cola zobowiązała się także, że do 2030 znacznie zredukuje ilość wytwarzanego plastiku.

Autor:jd

Więcej informacji:Coca-Cola, recykling

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas