Reklama2023-06-10
7

Coca-Cola dedykowana graczom

Coca-Cola zaprezentowała nową linię smaków Ultimate, skierowaną do młodych odbiorców zainteresowanych grami komputerowymi. Napoje można kupić m.in. w Wielkiej Brytanii.

Coca-Cola Ultimate oferuje pijącym ją "punkty doświadczenia", które zdobywają gracze League of Legends na podstawie tego, ile czasu spędzają grając w grę. Smak tradycyjnej coli połączony jest tu z nutą cytryny. Ultimate ma być też sposobem na dotarcie do ludzi w internecie, zwłaszcza tych zainteresowanych gamingiem.

Specjalne edycje Coca-Coli

To kolejna specjalna edycja popularnego napoju, której celem jest zwiększanie świadomości marki wśród młodych konsumentów. Coca-Cola miała już limitowane smaki Starlight (inspirowany kosmosem), Dreamworld (ma smakować jak sny) i Byte, który rzekomo ma smak pikseli. Coca-Cola w zakresie promocji produktów nawiązała również współpracę z muzykami Rosalíą i Marshmello.

Specjalne edycje docelowo nie wchodzą do stałej oferty brandu, a ich główny cel to generowanie zainteresowania i medialnego szumu wokół "podstawowej" Coca-Coli.

- [Limitowane serie] są bardziej angażujące i bardziej interesujące niż smak typu "cola z wanilią". Testujemy własne granice.. Chodzi o zaangażowanie konsumentów - mówił w listopadzie ubiegłego roku na branżowej konferencji CEO koncernu James Quincey. Dodała też, że specjalne smaki są motorem napędowym dotarcia firmy do generacji Z.

Autor:jd

Więcej informacji:Coca-Cola Ultimate, Coca-Cola

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas