Biznes2019-10-01
0

Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu

Coca-Cola dzięki współpracy z marką Diesel wprowadzi na rynek tzw. kolekcję kapsułową, która powstała z materiałów pochodzących z recyklingu. Będą sprzedawane online.

Dzięki współpracy obu marek powstała tzw. (Re) Collection. Wchodzący w jej skład asortyment,  który trafi do sklepów tej jesieni, został wykonany z materiałów takich jak recyklingowany PET z plastikowych butelek i recyklingowana bawełna. Firmy podkreślają, że powstała „nowoczesna interpretacja estetycznej odzieży codziennej marki Diesel w połączeniu z ikonicznością Coca-Coli”.
Współpraca obu marek ma na celu zwiększenie świadomości na temat wartości recyklingu wszystkich elementów wykonanych z przetworzonych włókien PET.

Aby pokazać wartość recyklingu, ubrania z (Re) Collection sprzedawane będą wyłącznie przez internet.  

Współpraca Coca-Coli i Diesla obejmuje cały świat, światowa prezentacja ich wspólnej kolekcji odbyła się w renomowanym domu towarowym Galeries Lafayette w Paryżu podczas odbywającego się w ubiegłym tygodniu Paris Fashion Week. Po wydarzeniu inauguracyjnym w Paryżu odbył się szereg wydarzeń towarzyszących na całym świecie, w tym między innymi w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Tokio, Szanghaju, Pekinie, Amsterdamie, Nowym Jorku.

(Re) Collection to m.in. jeansowa kurtka robocza unisex z czerwonymi przeszyciami, ozdobiona kultowym logo Coca-Coli , którą można połączyć z jeansowymi spodniami roboczymi lub spodniami damskimi, czarny dres z dżerseju, bluzy z kapturem, bluzy i t-shirty dostępne w różnych kolorach, w tym czarny, niebieski, szary melanż i biel, a także czapka beanie w czerni i bieli.

W kolekcji znajdują się również męskie figi pływackie w klasycznej czerni ze sznurkiem w pasie oraz damski strój kąpielowy z wycięciami na plecach w czarno-białych opcjach, oba z logo Diesel x Coca-Cola .

- (Re) Collection nie tylko podnosi świadomość znaczenia recyklingu w bardzo przystępny sposób, prezentując piękne ubrania stworzone z materiałów pochodzących z recyklingu. To także kolekcja, która celebruje indywidualność - mówi Michelle Moorehead, vice president of global licensing&retail w Coca-Cola Company.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas