Reklama 2017-07-27
2

Coca-Cola odświeża Coke Zero i zmienia nazwę napoju na Coca-Cola Zero Sugar

Koncern Coca-Cola postanowił odświeżyć markę Coke Zero zmieniając jej nazwę, smak i opakowanie. W pierwszej kolejności odświeżony napój pojawi się w Ameryce.

Dotychczas wersja Coca-Coli bez cukru i kalorii sprzedawana była jako Coke Zero. Po roku testowania nowej wersji napoju firma zdecydowała się wprowadzić jego odświeżoną wersję na rynek, w pierwszej kolejności w Ameryce. Tam trafi do sprzedaży w sierpniu.

Coke Zero zmienia nazwę na Coca-Cola Zero Sugar. Nowa nazwa ma jeszcze bardziej podkreślać fakt, że napój nie zawiera cukru. Zmieniono też smak, optymalizując mieszankę składników napoju.

Firma wprowadza zmiany w okresie, gdy Coke Zero jest już mocną i rozwijającą się marką. W 2016 roku była jedną z 10 najpopularniejszych marek amerykańskich. Jej sprzedaż wartościowo wzrosła o 3,5 proc.

Coca-Cola Zero Sugar będzie mieć również nową szatę graficzną. Na opakowaniach zachowano czerwoną kokardę charakterystyczną dla marki Coca-Cola, na czarnym tle.

Napój pod nową nazwą i w nowej wersji smakowej będzie wspierany zintegrowaną kampanią marketingową, m.in. w telewizji, internecie, radiu, social mediach, na outdoorze, w punktach sprzedaży. Kampania ma być realizowana od września do grudnia br.

Działania dla Coca-Cola Zero Sugar mają być największą aktywnością tej marki od 2005 roku.

Autor: bg

Więcej informacji: Coca-Cola, Coke Zero, Coca-Cola Zero Sugar

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas