PR2019-04-11
0

Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Agencja Cohn&Wolfe przeprowadzi kampanię employer brandingową dla firmy Paragona, zajmującej się rekrutacją dla sektora medycznego.

Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutuje kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.

Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora w Cohn&Wolfe.

Akcja obejmie osiem europejskich rynków. W komunikacji wykorzystane zostaną narzędzia public relations, BTL, social media. Zakupem mediów zajmie się Mindshare, kreacją Grey Group Poland (spółki z grupy WPP).

Klient został pozyskany w drodze przetargu.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas