Agencja Linkleaders wygrała konkurs ofert na obsługę Commerzbanku w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego.
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie działań employer brandingowych i komunikacji rekrutacyjnej Commerzbanku.
Zespół Linkleaders realizuje na rzecz klienta wielokanałowe kampanie rekrutacyjne, odpowiada za strategię i komunikację marki w mediach społecznościowych, wspiera rozwój programu ambasadorskiego w Polsce oraz realizuje działania wizerunkowe.
Linkleaders z nowym klientem
Działania Linkleaders na rzecz Commerzbank nadzoruje Anna Zając, client service director, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie wsparcia procesów marketingowych i employer brandingowych dla branży bankowej. Członkiniami zespołu projektowego są także Alina Markiewicz, marketing & EB consultant oraz Dominika Kościółek, junior consultant. Menedżerką projektu po stronie Commerzbanku będzie Dominika Jastrząbek, PR & communication specialist.
Agencja została wybrana w konkursie ofert. Strony nie podają, na jak długo podpisały umowę.
Commerzbank zatrudnia 47 000 osób w 50 krajach, w tym w ramach rozwijanego w Polsce Centrum Technologii Cyfrowej. Do grupy Commerzbank należą także comdirect oraz mBank.