Prasa2013-11-04
4

Coraz więcej magazynów historycznych. Bauer testuje “Świat Wiedzy Historia”

Wydawnictwo Bauer zdecydowało się wprowadzić na rynek testowy numer magazynu historycznego pod tytułem “Świat Wiedzy Historia”. - Uważamy, że to bardzo interesujący segment - mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Grupie Bauer.

W nowym tytule, bazującym na marce “Świata Wiedzy”, znaleźć można artykuły dotyczące historii Polski i świata.

W pierwszym numerze czytelnicy mogą przeczytać m.in. teksty dotyczące tego, jaka więź łączyła Dantego i zakon templariuszy oraz jak naukowcy pomogli pokonać III Rzeszę. Magazyn zawiera też działy „Wielkie bitwy Polaków” oraz „Co by było, gdyby...”, w którym naukowcy kreślą scenariusze alternatywnego biegu dziejów.

Za przygotowanie magazynu odpowiadała redakcja miesięcznika “Świat Wiedzy”, a naczelny tego pisma Adam Szumilak został też naczelnym nowego tytułu.

Testowy numer pisma “Świat Wiedzy Historia” ukazał się 31 października br. w objętości 116 stron i w cenie 6,99 zł.

Wydawca nie ujawnia nakładu magazynu. Od zainteresowania czytelników tym wydaniem zależeć będzie to, czy na rynku pojawią się następne.

Obecnie na rynku trwa boom na magazyny historyczne. W tym roku zadebiutowały już dwa miesięczniki o tej tematyce - “Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro) i “W Sieci Historii” (Fratria), a kolejny, pod tytułem “Nasza Historia” (Polskapresse), trafi na rynek 7 listopada br. (więcej na ten temat).

Wśród trzech miesięczników historycznych notowanych przez ZKDP największą sprzedaż ogółem w lipcu br. miał “Focus Historia” - było to 49 862 egz. (dowiedz się więcej).

 

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas