Prasa2010-04-09
3

Coraz większe spadki na rynku gazet regionalnych

Luty 2010 roku był kolejnym miesiącem w którym spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników regionalnych. Które tytuły straciły najwięcej czytelników? - raport Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży ogółem* wśród dzienników regionalnych został "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 72 413 egz. (rok wcześniej 81 263 egz.) - wynika z najnowszych, lutowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 68 655 egz. (rok wcześniej 80 521 egz.) a na trzecim uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 49 160 egz. (spadek o 7 proc.). 

Zobacz tabelę


Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedaż pięciu największych dzienników regionalnych. 

Zobacz tabelę


 

Autor:masz

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas