Reklama2022-08-25
0

Costa Coffee reklamuje się w aplikacji mobilnej Nextbike

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Sieć kawiarni Costa Coffee reklamuje się na rowerach i w aplikacji Nextbike Polska – wykorzystuje oba nośniki oferowane przez operatora rowerów miejskich m.in. Veturilo, Wrocławskiego Roweru Miejskiego, Poznańskiego Roweru Miejskiego i blisko 40 innych systemów rowerowych w kraju.
 

W aplikacji Nextbike Polska widnieje informacja, że na użytkowników rowerów miejskich w warszawie czeka 20 proc. zniżka na kawy w kawiarniach Costa Coffee. Mechanizm kampanii jest prosty - wystarczy pokazać aplikację bariście w jednej z ponad 70 warszawskich kawiarni, aby odebrać 20 proc. zniżki na kawy klasyczne na ciepło lub zimno.

Równolegle na stołeczne ulice wyjechały rowery miejskie z reklamami zachęcającymi do odwiedzenia kawiarni, a w social mediach Costa Coffee oraz Nextbike informacje zachęcające do skorzystania z promocji.

- Połączenie tradycyjnej kampanii offline na rowerach i online bezpośrednio w aplikacji Nextbike to rozwiązanie, które oferujemy naszym partnerom coraz częściej. Dzięki temu przekaz dociera zarówno do osób przechodzących obok naszych rowerów, rozlokowanych w najbardziej ruchliwych punktach na mapie miast, jak i do samych korzystających z nich aktywnych użytkowników, których w naszej bazie obecnie mamy już ponad 2 mln – mówi Monika Wołczyk, head of sales w Nextbike.
 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Costa Coffee, Nextbike, rowery

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas