Reklama2018-12-11
1

Cyber Marian jako polski Steve Jobs w kampanii OleOle.pl (wideo)

Pod hasłem „Taniej nie kupisz” trwa świąteczna kampania reklamowa internetowego sklepu OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Klip na potrzeby kampanii wyprodukował Cyber Marian.

Głównym bohaterem świątecznego spotu wyprodukowanego we współpracy z Cyber Marianem jest Stefan Robótka, który ma być „polskim odpowiednikiem Steve'a Jobsa”.

Za pomocą parodii trailera filmu o Stevie Jobsie firma chciała pokazać to, co w jej ocenie wyróżnia ją na tle innych sklepów na rynku elektroniki użytkowej. Dlatego w reklamie podkreślana jest przede wszystkim „ gwarancja najniższej ceny”.

OleOle.pl obiecuje, że jeżeli klient znajdzie identyczny produkt, w niższej cenie, u bezpośredniej konkurencji zapewniającej podobny poziom świadczonych usług – firma dorówna cenę i dorzuci dodatkowo 2 proc. rabat. Ponadto OleOle.pl zapewnia darmowy transport, raty 0 proc. i 30 dni na zwrot towaru.

W drugiej połowie października br. na YouTubie ruszył – promujący sklep OleOle.pl – kanał „Olek i Olek”.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas