Ruszyła nowa kampania wizerunkowa dostawcy energii elektrycznej Energa. Zrealizowały ją agencja Apella, Propeller Film oraz zespół kreatywny Energi i Energi Obrotu.
W 30-sekundowym spocie reklamowym dowiadujemy się, czym jest energia. Dostawca przekonuje, że pojęcie to można interpretować szeroko, ponad ściśle określone fizyczne ramy. Energią jest zatem to, co napędza do działania, odwaga i "nauka płynąca z natury". To również radość ze spędzanych wspólnie chwil. "Więcej energii na to co ważne" - podsumowuje lektor w spocie.
W reklamie widzimy brand heros marki - pszczółkę, ognika i przewodnika. W niektórych ujęciach wykorzystano wizerunek koszykarzy reprezentacji Polski - Marcela Ponitki, Adama Łapety, Mikołaja Witlińskiego i Jakuba Garbacza, na co dzień grających w barwach Arki Gdynia. Zdjęcia do spotu realizowano m.in. w sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, w Józefowie oraz w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w prime time oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom, jak np. „M jak miłość”. Można go również oglądać na kanale YouTube marki.
Komunikację uzupełnią reklamy w radiu, prasie oraz na plakatach w całym kraju.
Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz realizację odpowiada zespół kreatywny Energi, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Jakub Michalczuk.